Mobles de fusta eco · Blenom
Enviar a:
Enviar a:
FINS AL 40% DE DTE. · PRIMAVERA
Subscriu-te a la nostra newsletter! Aconseguiràs un -10€ de descompte a la teva primera compra.*

Condicions de trasnport i entrega

Lliurament, terminis i transport

La contractació de qualsevol servei o producte implica el consentiment perquè les seves dades personals siguin facilitades a l'empresa transportista amb què tracti en cada moment “Blenom”.

El lliurament, no es realitza amb cita prèvia (no obstant això, el transport es reserva el dret de trucar-te per concertar cita per al lliurament.) per la qual cosa et recomanem que triïs el punt de lliurament en funció de la teva disponibilitat.

LA LLIURAMENT ES REALITZA A PEU DE CARRER.

Únicament per a productes a partir de 50kg. Podeu contractar un servei especial de lliurament a l'habitació que escolliu. Aquest servei té un cost addicional i ha de ser confirmat el mateix dia de la compra per fer-ne una bona gestió.

El risc per pèrdua i/o danys o RETARD en el trasllat de la mercaderia contractada transmet la Responsabilitat a l'empresa Transportista.

Totes les despeses derivades de l'enviament internacional del producte, com poden ser les despeses de duanes, seran assumides íntegrament pel Client.

És condició indispensable que en el moment de la recepció de la mercaderia s'indiqui, al mateix albarà que se signa el transportista, qualsevol incidència que hi pugui haver relativa a l'estat de la mercaderia, la de l'embalatge, número d'embalums o qualsevol altra informació que pogués ser indicativa d'anomalies a l'enviament. És imprescindible que es comuniqui per fax o correu electrònic a “Blenom” aquesta incidència en un termini màxim de 24 hores des de la recepció del material, per tal de poder actuar en cas que sigui necessari.

Els terminis previstos per al lliurament són d'entre 15 i 20 dies laborable i són merament informatius, i no són vinculants per a “Blenom”; Llevat d'acord exprés per escrit amb “Blenom”. Tots els productes es fabriquen sota comanda i de manera artesanal. El Client no tindrà dret a sol·licitar l'anul·lació d'una comanda o qualsevol indemnització, inclosa la devolució dels ports, en cas que es produeixi un retard en el lliurament del producte, degut a circumstàncies alienes a la voluntat de “Blenom”. El Client no es podrà negar a pagar el preu dels productes ja lliurats quan es produeixi, per part de “Blenom”, el subministrament parcial d'una comanda.

Els nostres clients confien en nosaltres

4,5/5 (149 vots)

Rep les nostres novetats

Veure detalls + -
En marcar aquesta opció t'enviarem les millors ofertes i promocions exclusives i descomptes a la teva adreça de correu. Podràs donar-te de baixa en qualsevol moment.

Estableix les teves preferències de cookies

Fem servir cookies i tecnologies similars per oferir-te una experiència personalitzada, segura, fiable i poder mesurar el rendiment de la pàgina per seguir millorant els nostres serveis. Per a més informació o per editar les teves preferències de cookies en qualsevol moment consulta la pàgina de Política de cookies
sortir